Procediment
En primer lloc, se’ns va presentar aquest projecte, explicant en què consisteix, les eines i materials emprarem. A més, es va dir que a principis de gener, hauríem d’exposar el projecte al museu de Sa Pobla.
El primer que se’ns va ensenyar va ser com utilitzar l’escàner i l’aplicació d’escaneig per a dispositiu mòbil per a després anar al museu de Sa Pobla a treure els models 3D dels 14 dimonis.
Fotografies de quan ens varen ensenyar a escanejar
Després d’aprendre a utilitzar aquestes eines, ens vam dirigir al museu de Sa Pobla, a on vàrem recollir els dimonis per a escanejar-los i els vàrem dur al balcó, a on, ajudant-nos d’un maniquí, taules i cartells per a crear un fons totalment blanc per així facilitar l’escaneig, vàrem treure tots els models 3D dels dimonis per a després continuar treballant amb ells a classe.
Fotografies de quan vàrem anar a Sa Pobla
A classe, després d’aconseguir tots els models 3D dels dimonis, ens vàrem dividir en diversos grups per a repartir les tasques. El primer grup es va centrar a rectificar els models 3D dels dimonis, imprimir-los i supervisar la seva impressió. El segon grup es va dedicar a llevar els suports de les figures, ja que són crucials per a imprimir un cos amb angles molt pronunciats o parts que leviten. Aquests suports eviten deformacions i asseguren l’estabilitat durant la impressió, facilitant la creació de geometries complexes i millorant la qualitat del resultat final. El tercer grup es va dedicar a crear aquesta pàgina web, recollint tot tipus de documents del projecte i el procediment de com s’ha duit a terme.